Fitness pentru creier

Memoria și gândirea sunt afectate de modul în care ne păstrăm vitalitatea creierului. Dacă vrem să ne menținem creierul în cea mai bună formă este esențial ca de-a lungul timpului să ne supunem unor exerciții mentale.

Persoanele care prin natura meseriei lor își utilizează mai mult creierul vor fi la bătrânețe mai active intelectual.

Exerciții utile adresate creierului pot fi considerate cuvintele incrucișate, integramele, învățarea unei limbi străine, sahul, memorarea unor cursuri, contactul cu cifrele (calcule, sudoku) și multe altele.

Toate aceste sfaturi e bine să le punem în practică timpuriu, în mod constant. Nu trebuie să așteptăm pensionarea ca să învățăm lucruri noi și să ne îngrijim de sănătatea creierului nostru.

Bineînțeles că sportul are rolul său semnificativ asupra formei mentale. La fel de mult contează și alimentația.

Cercetatorii de la Universitatea din Florida (SUA) consideră că exercițiile pentru creier vor avea efecte sesizabile chiar și după ani de zile din momentul efectuării acestora.

Printre criteriile de care trebuie să ținem seama ca să ne fie viața mai sănătoasă și bătrânețea mai ușoară se numără mișcarea fizică și somnul odihnitor.

Oamenii care caută în natură un sprijin pentru a-și ajuta organismul pot experimenta sporturile care li se potrivesc; de la cele ușoare până la cele grele.

Sigur că sportul se poate face și într-o sală special amenajată sau chiar în locuința ta.

Adresă Facebook:
https://www.facebook.com/tfigrewohsybab/

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s